Küberturbes on just esimesed sammud tihti need, kus klient vajab enim nõustamist: milline on hetke olukord, millest alustada, kuidas näha suuremat pilti, kuidas liikuda samm-sammult nii, et kätt hoitakse pulsil kogu ettevõtte küberturvalisuse vaates, mitte ainult ühe toote või teenuse osas, tõdeb KPMG Balticsi küberturvalisuse ekspert Jaan Vahtre.
KPMG müügi- ja äriarendusjuhi Marek Mühlbergi sõnul on viimasel ajal just klienditeeninduse roll omandanud kriitilise tähtsuse küberturvalisuse teenuste pakkumisel.
„Me demüstifitseerime teenuse, anname kliendile ülevaate sellest, mis on tema hetkeseis ja valikud, milliseid äririske ja kuidas saab maandada, mitmest etapist ja sammust teenus koosneb, kaua töö kestab, palju see umbkaudu võiks maksta. Sellist läbipaistvust on vaja juurde anda, et tekiks teadlik tellija. Siis julgeb klient ka tulevikus toru tõsta ja helistada,“ selgitab ta.
Küberturvalisuse spetsialist
jvahtre@kpmg.com
+37255639294
Kõik sai alguse ühest justkui tähtsusetuna tundunud juhtumist. Üks ettevõte oli lõpetamas oma eduk..
KPMG küberturvalisuse teenuste juht Mihkel Kukk kirjeldab oma mõne aasta tagust kohtumist ühel kü..
Mõni aeg tagasi pöördus KPMG poole ettevõtte tegevjuht, kes oli hiljuti ostnud ..
Eestil on maailmas digitaalselt arenenud ja uuendusmeelse riigi maine, mille e-teenused, IT-lahend..
Aasta on 2025. Elame ajastul, kus maailma stabiilsus kõigub igal sammul. Ühel h..
Töömaailm on viimastel aastatel oluliselt muutunud: infotehnoloogia areng, kaug..
Taga oma ettevõttele turvaline ja jätkusuutlik ärikeskkond!
Aitame luua vastupidava ja usaldusväärse digitaalse maailma,
isegi muutuvate ohtude korral.
Töötajate teadlikkuse analüüs keskendub küberturvalisuse nõrgima lüli – kasutaja, töötaja – oskuste kaardistamisele ja kompetentside tõstmisele.
Ohuanalüüs on taktikaline ja tehniline teenus, mis võimaldab ettevõttel saada kiire ülevaade välistest ohtudest.
Aitab planeerida IT-valdkonna investeeringuid ja edasisi samme kitsaskohtade leevendamiseks ning parema turvalisuse tagamiseks.