Iga süsteemi nõrgim osa on inimene. Suur osa küberturvalisuse intsidentidest saab alguse töötajate hooletusest või teadmiste vähesusest. Õngitsuskampaania käigus lepime kliendiga kokku segmendi, kelle teadmisi kampaania käigus soovitakse kontrollida ja parandada. Sobib ettevõttele, kus on asutud tõstma töötajate teadmiste taset seoses muutunud äriprotsessidega (nt teenuse osutamine digitaalsetes kanalites).
Väärtus meie klientidele:
me tuvastame puudujäägid kliendi töötajate teadlikkuses ja aitame seeläbi tugevdada ettevõtte infoturvet ja küberturvalisust
me demonstreerime, kuidas ründajad kasutavad ära kliendi töötajate puuduliku teadlikkust
me pakume vajaliku koolitust infoturbe ja küberturvalisuse teadlikkuse tõstmiseks
meie metoodika põhineb rahvusvaheliselt tunnustatud parimatel praktikatel
Teenuse sihtrühm on ettevõtted/organisatsioonid, kes:
on keskmised ja suured ettevõtted, võttes arvesse käivet ja töötajate hulka (oht on suurem antud ettevõtete puhul, kuna ründajad näevad suuremat kasu selliste ettevõtete ründamisest)
kasutavad põhilise tööriistana e-kirju kliendisuhtluseks
kasutavad sotsiaalmeediat klientidega suhtlemiseks
ei teosta regulaarseid õngitsuse-vastaseid koolitusi